Wayland - Free Shipping até 29 de Novembro

Seção destinada ao clube de jogos "Campinas at War!" localizado em Campinas/SP.

Wayland - Free Shipping até 29 de Novembro

Postby phobosdeimos » 21 Nov 2011, 18:04

Galera a regra é simples, consumir mais que 40 Libras e não comprar "Bulk items"(esses são ditados pela própria wayland). O código é: FREESHIP11 .
Aproveitem :).

FREE SHIPPING VOUCHER!: 'FREESHIP11'

For one week only, the Wayland Games free shipping offer is back!

To claim your free shipping, simply spend £40 or more before the 29th of November, enter the voucher code FREESHIP11 at the checkout before you pay and we'll post your order completely free of charge. Some terms and conditions apply (see here)

If you haven't already decided what you would like to spend £40 before this offer expires, then why not have a browse through our Special Deals and Clearance section for some bargains to be had, take a look through the Pre Orders section for up-coming releases, or you could even combine this Free Shipping voucher with our Free Dystopian Wars Rulebook offer (as detailed below,) to grab yourself even more of a great deal!

Remember that December is almost here, so to make sure you get your order in quick and take advantage of our free shipping offer before the Christmas period.
phobosdeimos
Astartes

Re: Wayland - Free Shipping até 29 de Novembro

Postby Gusula » 21 Nov 2011, 22:20

Pô cara, eu que estou contando os dias para fazer o pedido...

è agora então...
CAMPINAS AT WAR
Warhammer40k: White Scars - 4.5000 pts
Image
Gusula
Sergeant

Postby phobosdeimos » 21 Nov 2011, 22:34

Fiz o pedido do meu Citadel Mega Paint Set e de alguns dados. Agora vou comprar os bitz que faltam no ebay e vai faltar pouco pros meus Deathwings ficarem prontos :). Até que enfim :D.
phobosdeimos
Astartes

Postby Ellendill » 21 Nov 2011, 23:12

pode pedir GW?
Image
Ellendill
Sergeant

Postby phobosdeimos » 22 Nov 2011, 00:16

Até onde sei a Wayland era a única que estava enviando. Pedi duas coisas da GW(Mega Paint Set e 3 kits de dados), não apareceu confirmação de envio ainda, mas já me cobraram então estou no aguardo. Sei que ta complicado, mas eles estavam lutando para não atender essas políticas da GW.
Não existe nenhuma restrição enquanto a loja online deles ainda, se eles não implementaram para certos países isso pode dar zica pros mesmos...
phobosdeimos
Astartes

Postby Montagna » 22 Nov 2011, 00:19

Sem querer te desanimar, mas eles vão devolver o teu dinheiro. A não ser que na ultima semana eles tenham mudado, a Wayland estava ainda cumprindo o embargo.
Montagna
Veteran Sergeant

Postby phobosdeimos » 22 Nov 2011, 02:17

Eu não sabia que eles tinham parado. A última notícia que eu recebi foi que eles estavam lutando contra o embargo da Games Workshop, não sabia que eles haviam suspendido as vendas e pra mim, eles eram os únicos que estavam enviando para o Brasil. Vou esperar mesmo assim pra ver no que vai dar ...
phobosdeimos
Astartes

Postby phobosdeimos » 22 Nov 2011, 02:24

Além disso na Shipping Policy deles não tem nada constando que não estão enviando pro hemisfério sul, nem nos Terms of Use, nem nos Terms Of Sale. Alguém encontrou algo no site deles? Existe o Response to GW Embargo, mas nada muito concreto sobre as vendas estarem suspensas. Vocês conhecem alguém que teve o dinheiro recebido de volta por isso? Abraço.
phobosdeimos
Astartes

Postby Montagna » 22 Nov 2011, 09:06

Segue:

Games Workshop

Games Workshop are the Worlds leading manufacturer of Wargaming and Hobby products. We at Wayland Games carry the full range of products. We are discount warhammer and a discount games workshop store. They have 3 main Game systems. Warhammer 40K their Science Fiction game with its rich and diverse interpretation of the 41st Millenium. With players leading armies of Space Marines against the pretty much everyone else. You can play Orks, Dark Eldar, Eldar, the Imperial Guard, Tau Empire, Chaos Space Marines amongst others. Warhammer Fantasy Battle the fantasy system set in the Old World, akin the renaissance Europe wih a twist, Leading the noble armises of the Empire against erm pretty much everyone else. And not forgetting The Lord of the Rings Strategy Battle system, allowing you fight the battles in the books and movies.

Currently we can ship these items to the entire European Economic Area. Which contains the following countries:

Austria, Belgium, Bulgaria. Cyprus, Czech Republic, Denmark, Finland, Estonia, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden
and United Kingdom

Copiado daqui: http://www.waylandgames.co.uk/games-workshop/cat_2.html

As nossas esperanças são:

Rest of World Customers

This category is for our Rest of the world customers to shop for GW products.

We are awaiting our warehouse move (Feb/March 2012) before we can offer this service. Please bear with us.

There are no products in this category.

http://www.waylandgames.co.uk/games-wor ... t_956.html
Montagna
Veteran Sergeant

Postby phobosdeimos » 22 Nov 2011, 11:06

Montagna, eles cancelaram o pedido do Mega Paint set devido ao peso e tamanho(ao menos foi a justificativa deles) e não poder ser enviado por airmail. Os dados eles não cancelaram até então e os mesmos são da GW. Vou manter esse tópico informado se esses também forem cancelados.
phobosdeimos
Astartes

Next

Return to Campinas at War!